Cyklobusy 2020 v Královéhradeckém kraji

Cyklobusy 2020 v Královéhradeckém kraji

3670
Sdílejte

Krkonošské cyklobusy jsou turistické autobusové linky, které pomáhají cyklistům a pěším turistům s dopravou po Krkonoších a Podkrkonoší. Naplánujte si výlety po zajímavých místech našich nejvyšších hor, aniž byste si dělali starosti s převýšením!

Šest linek křižuje Krkonoše od západu po východ

Linka 1: Harrachov – Pomezní Boudy

Páteřní linka propojující celé pohoří. Je to jediná existující autobusová linka, která vás dopraví z jedné strany Krkonoš na druhou. Vede přes Kořenov, Rokytnici nad Jizerou, Jilemnici, Vrchlabí, Janské Lázně, Svobodu nad Úpou a Pec pod Sněžkou.

Jízdní řád

Linka 2: Jilemnice – Horní Mísečky

Vyveze vás z Jilemnice na Horní Mísečky a umožní pokračovat dál na vrcholky, třeba až k Labské boudě a prameni Labe.

Jízdní rád

Linka 3: Vrchlabí – Špindlerův Mlýn

Propojuje dvě významná střediska středních Krkonoš – Vrchlabí a Špindlerův Mlýn s možností přestupu na pravidelnou linku na Špindlerovu boudu ležící na hřebenové Cestě česko-polského přátelství

Jízdní řád

Linka 4: Úpice – Pomezní Boudy

Čtvrtá linka vede z Úpice přes Trutnov, Svobodu nad Úpou a Pec pod Sněžkou až na Horní Malou Úpu.

Jízdní řád

Linka 5: Žacléř – Trutnov

Je pouze pro pěší.

Jízdní řád

Linka 6: Vrchlabí – Hradec Králové

Šestá linka vás zaveze do podhůří a dál, až k baroknímu areálu Kuks a do krajského města Hradec Králové. Odtud se můžete po Labské cyklotrase zase vrátit zpět.

Jízdní řád

Provoz

Autobusy jsou každoročně v provozu od června do září. V červnu jezdí každou sobotu a neděli, v červenci a srpnu denně, v září ve čtvrtek, sobotu, neděli a svátek.

Elektrokola se přepravují pouze bez baterie.

Kompletní jízdní řád na tuto sezonu

Další možnosti sezónní dopravy v Krkonoších

Kromě Krkonošských cyklobusů můžete využít další turistické letní linky autobusů, které vás vyvezou například na Zlaté návrší či Horní Mísečky. Pravidelná autobusová doprava je zajištěna také mezi Špindlerovým Mlýnem a Špindlerovou boudou.

Ale pozor, pouze bez kol!

formát PDF (3.18 MB)